Lite Thailand

Jag har 1097 bilder från Thailand. Ja från systemkameran då bara, sedan tog vi ju en massa bilder med digitalkamerorna... Det är en hel del att gå igenom och jag har än så länge bara dragit över systemkamerabilderna till datorn. SJUKT MYCKET BILDER!! Här får ni se bara några stycken. (Mest matbilder, hehe...) Nästa Thailandsinlägg kommer bjussa på Swensen-glass och massa fjärilar!


Första maten när vi hade blivit hämtade av Steffes pappa och co. Jag tog kyckling med cashewnötter såklart!


Steffe på Karon beach.


Peach ice tea, så jäkla gott! Jag drack hur många som helst på två veckor.


Steffes cola. (Inte alls arrangerad bild, haha...)


Steffen i poolen vid vårt hotell! Men vi höll mest till vid havet såklart. Ett par gånger efter vi hade varit på stranden glassade vi i poolen lite.


Blomma med lite regn på.


Pad thai!


Nöjd tjej med thai pancake!


Vackert!


En sväng på Pizza hut blev det också. Här ser ni Steffos ostiga pizza!


1 Emma:

skriven

Ååååå underbara bilder!! Fint poolområde! Jag blir så sugen pÅ Thailand när jag ser dessa bilder!!! Maten.. Stränderna.. Ååå allt!!!

Svar: Hehe ja jag förstår att du blir sugen ;) hihi. Heeelt underbart!!
tjofftjoff

2 Erika:

skriven

Gud så fina bilder!! Du är grymt duktig på att fota! 😀

Svar: Men tusen tack Erika!! :) glad jag blir!
tjofftjoff

3 Sara:

skriven

Håller med Emma. Snacka om att man vill tillbaka! Henke har ju aldrig varit i Thailand så när Melissa blivit lite äldre (så hon kan följa med) ska vi nog åka dit :)

Svar: Hehe :D ja ni måste ju dit sen!! :D Är ju helt fantastiskt!
tjofftjoff

4 Sara:

skriven

och sjukt fina bilder :D

Svar: Taack!! :)
tjofftjoff

Kommentera här: