Suris!

Jag blir så ledsen! Kan ju inte springa Vårruset i Umeå den 2 juni, eftersom Stewen jobbar kväll. Tänkte i min enfald att jag skulle springa i Luleå om en vecka (1 juni, då förskolan är stängd) och därför åka hem till helgen. Mamma kan natta Ella och allt. Men så kom Stewen på igår, "men när ska du fara till Umeå då?" FAAAN, det tänkte jag inte alls på(!!!) Jäkla skit. Jag måste ju till praktiken på tisdagen och min enda möjliga lösning är att mamma lägger Ella, jag kör till Luleå och springer Vårruset, kör tillbaka hem och sliter upp Ella ur sängen, packar in henne och mig själv i bilen och kör de dryga tre timmarna till Umeå och är framme sent, sent på måndagkväll... Låter inte som en jättefin plan, eller? 

Nä det är nog bara att acceptera att jag inte kan springa Vårruset i år. Så himla tråkigt! Jag som tänkte slå min tid från förra året. Det är Blodomloppet på onsdag också men Stewen jobbar så kan inte då heller. Surt att inte ha någon barnvakt i Umeå, det känner jag nu!



Sprang iallafall med löpgruppen ikväll (och ensam igår), himla kul. Vi slapp regnet faktiskt! Sprang en sväng och sen gjorde vi det här passet i gräset. (Några övningar behövde bytas ut). Fifan vad jag avskyr burpees alltså!
1 Anonym:

skriven

Du kan inte få ledigt från praktiken? Eller om stewen tar en föräldradag? Förstår frustrationen :/ hade varit barnvakt om vi bodde i umeå :) / Sara A

Svar: Gulle dig!! :) kan jag säkert men jag har rätt mycket att göra och vill vara där sista dagarna. Känns lite onödigt att Stewen tar föräldradag för att jag ska kunna springa. Men jag vill jättemycket!! Fasen alltså!
Mamma Karin

Kommentera här: