En liten lista bara för kul

Hur gammal är du?
29.

Hur gammal känner du dig?
Max som 25...

Var bor du?
I Umeå.
 
Vad har du gjort i dag?
Ammat, duschat, bakat en kaka, haft besök av en family från föräldragruppen, ätit, fikat, ammat, lekt med Ella, myst med Wille, sett Så mycket bättre... Typ så!

Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du? Varför?
Sommar! Men man vill ju ha alla. Och maj när hela sommaren ligger framför en är ju något speciellt.

Är du beroende av någonting?
Nej inte som folk är beroende av snus eller cigaretter... Men jag måste alltid ha vatten och lypsyl vid sängen. Kan inte sova annars. Fluortabletter försöker jag dra ner på. Brukar egentligen ta en efter varje tandborstning men nu har jag inte köpt några nya sedan de sista tog slut. Inbillar mig att det inte är så bra med alltför mycket fluor...

Nämn tre saker som man kanske inte vet om dig?
1. Jag är världssämst på att känna igen folks bilar.
2. Jag ville börja spela fotboll när jag var liten men vågade inte.
3. Jag har provat snusa en gång och då fick jag 50 kr av Stewen.
 
Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Precis här! Eller hos ett gäng kompisar, hos mamma och pappa eller i Thailand hos Stewens pappa.
Jag kan ju aldrig bestämma mig.
 
Vad är du på för humör just nu?
Mycket bra! Men lite trött. Ska gå och lägga mig.
 
Vilket är ditt favoritgodis?
Choklad! Och sura godisar.

Vilken är din favoritaffär?
Ica?! ;)

Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Faktiskt lite både och! Jag är bra på att stiga upp på morgonen men kan också vara uppe sent. Inte alltid jättebra i kombination... Gillar både morgon och kväll!

Har du blivit sydd någon gång?
Efter förlossningarna bara, annars nej.
 
Vem gjorde senast något extra speciellt för dig?
Stewen kom hem med fika efter att han gick på stan idag. Han köpte cronuts! DET VAR SÅ GOTT!
 
Är du blyg?
Ibland. Var sjukligt blyg som liten och lite sitter väl kvar.

Vad heter du i andranamn?
Eva, efter min mamma. SÅ fantasilöst, haha.

Vill du gifta dig?
Självklart! När jag och Stewen firar 10 år, då gifter vi oss. ;) (2018!)

Har du något smeknamn?
Nej det kan jag inte påstå. (Förutom typ Kajsa, Nora och Dora-Bella och sånt av mamma och pappa...) En period när jag var liten blev jag kallad Kakan.

 

Stewen och jag, hippa och coola på maskerad! Haha.



På den tiden när man roade sig med att ta skakbilder med digitalkamera.

Kommentera här: