Min födelsedag

Ja den 1 juni fyllde jag alltså 29 år. 29!!! Exakt HUR gick det till? Hur kan det redan vara 4 år sedan jag fyllde 25? Jag tyckte nyss jag fyllde 18? Eller för den delen 6... Tiden går alldeles för fort men det har ni väl hört ungefär hundratusen gånger.

Hade iallafall en oerhört trevlig dag. På jobbet hade vi APT med kubbturnering och lunch i finvädret. Hemma blev jag uppvaktad av Stewen och Ella med fantastiskt fina presenter. Kolla bara på detta:
 

 
Dog lite! 
 
 
Jag bestämde att vi skulle äta våfflor till middag på balkongen. Det blev succé! Ella älskar ju våfflor. (Och jag med). (Och Stewen, kanske inte lika mycket som jag och Ella men ändå).
 
 
 
 
Svenska jordgubbar, ekologiska hallon och grädde!
 
 
 
Lite såpbubblor efter maten.
 
 
 
 
 
Håret. ♥
 
 
 
 
Cheesy familjebild på balkonggolv - check.
 
 
 
Stewen hade köpt en massa gofika så efter våfflorna åt jag och Stewen varsin krämbulle medan Ella mumsade på kanelbulle. När Ella somnat fikade vi värsta födelsedagsbakelsen på balkongen och spelade Yatzy. ♥

Kommentera här: