Håret!

Jag är ju ingen mästare på selfies och grejer men tänkte iallafall visa er mitt hår! (När jag ändå tagit bilder, haha). Gick ju efter många om och men till frissan. Först klippte jag mig bara och funderade på slingor, sedan tog jag tag i det och bokade tid för slingor... När ska jag få tid till det sen när bebben är här? Det kommer ju inte hända! Men nu har jag fräscht hår. Varje gång jag går till frissan tänker jag "Varför gör jag inte det här oftare?" Sen kommer jag till kassan och när jag går därifrån vet jag svaret på frågan, haha...



Håret före! Långt, tungt och ojämnt. Väldigt mörkt, mest i underhåret. Hade bara fläta, aldrig utsläppt...
 
 

Efter klippet! Kapade en hel del och jämnade till. Blev mycket lättare och skönare!
 
 

Efter slingorna! Syns inte så bra på bild men allt är mycket ljusare. Gjorde massor med slingor (mot det kalla hållet) och sedan något som hette "quick fix", som var som någon gegga man stoppade i och sedan sköljde ur. Det ljusade upp hela håret. Mycket nöjd! Frissan tyckte att jag ska komma tillbaka och klippa mig igen om 3-4 månader, får se om jag tar mig tid och gör det! Haha!
1 E:

skriven

Superfint! 😃

Svar: Taack! :)
Mamma Karin

Kommentera här: