Sötaste Wilhelm


Wille är ju så söt så jag nästan dör varje gång jag tittar på honom! Sköna sköna unge. Kan inte fatta att han snart är ett halvår...
 
Jag ammar fortfarande och han har fått smaka lite olika grejer (banan, apelsin, katrinplommon, äpple, morot och något slick av det vi har ätit...) men tänkte att vi måste prova med lite gröt nu snart. Jag måste gå tillbaka och kolla men jag tror att Ella åt gröt vid den här åldern...? Jag tänkte köpa en sådan där "napp"-grej att stoppa frukt i. Ella hade aldrig en sådan men det verkar ju himla praktiskt! Sedan är det dags att ta tag i det där med HLR-kurs, jag känner att jag är i behov av det för att lugna mina nerver...
1 Emma:

skriven

Nej köp ingen sån! Dom e sämst😂 Köpt åt båda barnen o de e så svårt o rengöra o bökiga.. bättre köra blw och skära i greppvänliga stavar lr mosa om de e sånt som e litet:)

Svar: Haha! Har en pluggkompis som tyckte den var toppen. Men det var ingen med nät (är väl dom som är jobbiga att rengöra) utan med silikon. Kusin Stina har visst en som vi får ta över :) Var väldigt feg med bitar för Ella.. Plockmat verkar ju smart ändå, måste sluta vara så nojig bara. :p
Karin Lu

Kommentera här: