Utbildningsdag och ringhämtning

Idag var jag (och Wilhelm) på utbildning med Rädda Barnen mellan kl 10 och 15. Wille gjorde succé där såklart, sötungen! Han har ju varit där någon gång innan också. Det var iallafall en riktigt trevlig och intressant dag. Det är så härliga människor i lokalföreningen!

Ella och Stewen hade roat sig med bibblan, lunch på stan och en tur till leksaksaffären. Stewen köpte badmintonracket också. Jag gick förbi stan efter att det var klart på Rädda Barnen. Hämtade ut min ring! Så nu sitter den på fingret. Herreherregud, den är så himla fin! Måste ta en sådan där cheesy ringbild med min och Stewens hand, haha. Känns sjukt ovant att ha ring på vänsterhanden men man vänjer sig väl fort. Jag kan typ inte sluta titta på den.


 
 

Wille är en annan grej man inte kan sluta titta på!

Kommentera här: