Wille på jobbet

Igår hälsade jag på på jobbet med Wille! Har ju inte vågat dit tidigare då det gått massa magsjuka och sådär. Men igår traskade vi dit! Gud så roligt. Alla tyckte att Wille var sjukt söt såklart. Hann hälsa på hos några gamlingar och de riktigt sken upp! Några av dom hade tänkt på mig för bara några dagar sedan och undrat om jag skulle komma förbi. Tänk att de också har varit bebisar en gång. Så himla fint på något sätt, att tänka så.

En trött Wille igårkväll. Nu ska jag försöka få liv i Ella som däckat på soffan med digerdräkten på. Wille somnade nyss i vagnen.
1 Anonym:

skriven

My har fått ärva mellos tigerdräkt nu. Lite stor men hon vill ha den jämt. "tige tige" utbrister hon :) asså jag älskar verkligen den pyjamasen! <3

Svar: Ååh 😄 Ellas är för kort i benen, hon kommer bli så ledsen den dagen hon inte kan ha den mer!
Men jaaaa jag älskar pyjamasen!! ❤️
Karin Lu

Kommentera här: