Lekparkshäng med Ellan

Igår hängde vi i lekparken en stund bara jag och Ella. Stewen var trött i ryggen och jag hade först tänkt ta med både Ella och Wille ut. Sen kom jag på att jag kunde lämna Wille i vagnen på balkongen. Han sov ju och vi skulle inte vara långt bort ifall han vaknade hungrig. Så jag och Ella gick till en lekpark med boben och gungade och surrade. Så mysigt. Märktes att Ella gillade att bevara bara med mig. "Utan Wille", sa hon. Måste nog försöka hänga lite mer med bara Ella. Hon känner ju att jag är mycket med Wille och det gillar hon inte alltid. Även fast hon ju måste få inse att jag måste vara det... Svårt det där. Jag har typ ständigt dåligt samvete. Min barnmorska säger att jag inte ska ha det. Men jag antar att jag inte är ensam... Hur gör dom som har en hel hög med ungar?!





Kommentera här: