En lista från Facebook

Sett den här listan cirkulera på fejan nu ett tag. Jag fyller i den på bloggelibloggen.


💑 Äktenskap........... Inget ännu men är ju numera förlovad, så bröllop blir det så småningom. ;) 
💔 Skilsmässor........ Ingen!
💍 Frierier................. Blev friad till på Wilhelms dop.
🍼 Barn...................... Två.
👵 Barnbarn.............. Inga! SÅ gammal är jag inte. ;)
🐱 Husdjur just nu... Inget. 
🚑 Operationer......... Ingen?
✒ Tatueringar............ Ingen och planerar att inte skaffa pga grav beslutsångest. 
💎Piercingar............. Räknas hål i öronen? Isåfall ett i vänster och två i höger.
🔫 Skjutit med pistol...... Nej.
✋ Slutat ett jobb........... Ja.
📺 Någonsin varit på tv.... Nej.
🌅 Varit på en ö............. Ja!
✈ Flugit ett plan........... Nej men åkt. ;)
↗ Längst destination... Thailand.
🚙 Kört tvärs över ett land... Nej.
🦌 Kört på ett rådjur.............. Nej! (Vad är det för fråga ens?!)
😥 Gråtit över någon......... Ja.
❤ Blivit förälskad ............ Jaa.
😪 Sett någon dö.............. Inte själva dödsögonblicket men strax efter. :'(
🇺🇸  Varit i USA.................. Nej.
🚑 Åkt ambulans.............. Ja, en gång. När jag fick blödningen några dagar efter att Ella föddes.
💰 Besökt Las Vegas........ Nej.
🎤 Sjungit karaoke............ Ja.
🏂 Åkt utförsåkning........... Ja.
🎿  Åkt vattenskidor......... Nej men nu blev jag sugen på att testa!
❄ Åkt skridskor................ Ja! Älskar skridskor och en av mina sorger i livet är att jag slutade åka.
🏄 Har surfat..................... Nej.
🚲 Åkt mc........................  Nej.
🐴 Ridit på en häst.......... Ja. (Och dromedar och elefant).
😲 Nästan dött................ Ja. Eller har trott ett par gånger att jag skulle dö.
💪 Tränat på gym............ Jo.
🏨 Inlagd på sjukhus...... Jadå.
🚔 Åkt i baksätet av en polisbil... Nix.



Igår när jag for ut och sprang hade jag hemskt långa ben!

Kommentera här: