Lekparkshäng och kakpicknick

Vilket sommarväder idag! På morgonen tänkte jag "Det är nog inte så varmt som det ser ut". Det har varit kallt och blåsigt senaste tiden fastän solen skinit. Men det VAR varmt idag! Jag råkade klä oss alldeles för mycket, haha! Men Ella fick ta av sig jackan, skönt.


Vi hängde i en lekpark på förmiddagen. Anna, Carl och David kom dit också. Så kul!  Wille sov och när han vaknade fick han sitta upp i vagnen och kika. Jag ammade till och med på en parkbänk för första gången. Gick bra. (Hade inte ens amningströja på mig, första gången på ett halvår ungefär...) (Typiskt. Vi tvättade igår).

Till lunch åt jag och Ellan våfflor. Alltid populärt. Sen på eftermiddagen for vi till Amanda (och Andreas). Fantastiskt roligt! Första gången vi träffade Amanda med nya lungorna. Vi gick ner till Nydala och hade picknick. Det fanns gungor där så Ella var mycket nöjd. Wille också som fick hoppa och studsa på en filt och känna på grejer. 

Till middag blev det rester och matlådor och sen har vi sett Frost. Ella älskar Frost! Undrar vad som blir nästa favoritfilm efter den? Aladdin, Hitta Nemo och Hitta Doris älskar hon också.

Malin och Emmy hälsade på igårkväll! Jag bjöd på vegansk kladdkaka som blev supergod. (Kolla Instagram @karinskakbak)
Jag somnade med Wille i storsängen igårkväll och vaknade kl 4... Påklädd och hade inte borstat tänderna! Kolla vad det var ljust ute.
Gungtjej i lekparken.
På väg hem från lekparken. Jag plockade bort åkpåsen..
Picknick på Nydala. (Amanda som fotat).

Kommentera här: