Nattsudd

Wilhelm åkte på vattkoppor i fredags. En vecka och en dag efter att Ella var tillbaka på förskolan. (Hon fick vara hemma en vecka). Inatt var han vaken ett tag så jag var i säng vid 01.30 typ. Han var lite orolig och ledsen och så blev det lite bajskalas. Så det var nog magen som spökade.


Annars vaknar han fortfarande nattetid men jag ammar och han somnar om typ direkt. Jag somnar däremot ofta ifrån och glömmer att lägga tillbaka honom i spjälsängen... Måste bli bättre på det. Så nojig över att jag ska rulla över honom eller att han ska trilla ner!

Wille har fler prickar än Ella men verkar inte besvärad. Skönt!





Mobilbild från inatt. "Kan inte ta bild" har jag nu. Fullt minne alltså, detta var enda bilden jag fick till. Vattkoppebarn och trött mor.
1 Sara:

skriven

Haha du å jag har alltid fullt samtidigt 😂 söta är ni iaf 😘

Svar: Haha! 😆
Karin Lu

Kommentera här: