Lite om senaste dagarna

Asså hörrni, jag tyckte att det nyss var fredag? Och nu är det fredag imorgon IGEN!? Så sjukt ju. Snart är det jul!


I lördags blev det jobb från morgon till kväll i och med Vårdförbundets årsmöte på Kulturens Hus. Himla rolig dag! Allt flöt på fint och jag fungerade som lite allt-i-allo kan man väl säga. Blåste ballonger, prickade av deltagare, fixade med PowerPoint, fotograferade, med mera med mera. Och herregud som jag fått jobba med detta årsmöte innan det ägde rum! Fick springa till 17.20-bussen på fredagen och då var jag ändå inte klar, haha. (Fixade det sista lördagmorgon). 

Dagarna överlag springer bara iväg för mig. Det är liksom upp på morgonen, gå till bussen, jobba jobba äta jobba, buss hem, kramas/äta/leka, natta barn, ut och springa, duscha, sova. Jag trivs verkligen toppenbra på jobbet, tycker att det är himla kul! Jag får lära mig så mycket. Det här med springet går också bra, i måndags sprang jag 2 timmar igen. Har ju mitt maratonprogram jag följer. Måste däremot skaffa gymkort (och varmare springkläder för utespring) för det är jäkla kallt nu...

I fredags var det Idolkväll med fredagsfika-tema! Jag tog med mig en vegansk Oreo-"cheesecake" som var sjukt god!
Jag blev tackad på scen av nya ordföranden i lördags(!) "Och så vill jag tacka en till person, kvinnan bakom kameran..." Haha! Herregud ändå. Det hade jag inte förväntat mig.
Så fina blommor, passade perfekt i min vas jag fick i 30-årspresent av mostrar och morbror.
Nog för att jag älskar julen men jag såg att dessa ljus hängde uppe 12 oktober... Liiite väl tidigt kanske?
Wille i söndags, sovande i vagnen.
Här var då jag, på väg till lekpark med hela min family.
Ella och Steffe.
Söta söta unge!
Wille hittade en båt.
Igår för tre år sedan var Heidi och hälsade på!
Gårdagens matlåda, Stewens vegetariska flygande Jakob. Med kikärtor i. Grymt god! Ska dela med mig av receptet vid tillfälle för detta måste ni prova!
Fick den här bilden av Heidi igår, som hon hade fått upp på sin Timehop. Lilla söta plutt-Ella!
Såg det här kloka på Facebook igår.
Och kolla här, igår för 7(!!?!?!!) år sedan var vi i Dublin igen. Saknar Irland så himla mycket! Nästa år ska vi tillbaka.

Kommentera här: