Bilbingo med kräm

Hej halloj! Ligger i sängen nu och ska sova. Vi har varit på bilbingo ikväll med Ann-Chatrin och Roger! Ganska spontant sådär, mamma var barnvakt. Kul, men seeegt! Tog så himla lång tid. Till och med Stewen blev rastlös. Mindes det som mycket roligare sist vi spelade. (Typ hundra år sedan). Roger vann iallafall litegrann, kul! Jag var inte ens nära... 

Vi fick åtminstone skratta gott åt världens krämigaste krämbullar! Det var det sjukaste jag sett, skrattade så jag grät! Det var mer kräm än bulle, och de vägde typ ett halvt kilo styck...

(null)

Ni trodde kanske inte att det kan bli för mycket kräm i en krämbulle? Ni trodde fel. Den var god men det var lite för mycket, haha. Stewen fick hjälpa mig med min...


(null)

På tal om bullar ställde jag mig ju och badade kanelbullar kvällen innan Ellas födelsedag. 

(null)

Det blev ett helt berg.

(null)

Och sen måste jag bara visa den här sötingen. Vi var på Hägnan i lördags, fantastiskt mysigt! Vi träffade djur, åt lunch, hoppade i hö och åkte tillbaka i tiden. Det var som en teater, man fick följa med runt bland århundradena och så var det lite skådespelare och man fick lite historia. Ella gillade det också! Jag hade kunnat lyssna mer.


Nu är det sovatajm, natti natti kära ni!

Kommentera här: