Saker jag inte fattar

  • Jag tycker ibland det känns så himla besvärligt att gå och duscha. Jobbigt och trist och.... ja, jobbigt. Sen när jag väl står i duschen vill jag typ aldrig kliva därifrån.
  • Jag kan inte alls känna igen mig i att det är härligt att kasta av sig bh:n när man kommer hem. Hört en hel del om tjejer som känner sig instängda och tar av sig bh:n direkt de kliver in genom dörren hemma. Alltså förlåt men VA? Var är det härliga i det? Det har aldrig slagit mig att jag ska gå bh-lös hemma (förutom då jag sover, haha). Fy så obehagligt! Däremot sliter jag av mig jeansen och hoppar i mjukisbyxor direkt jag kommer hem.
  • Det här med att avbryta folk. Man lyssnar på vad andra säger och avbryter inte mitt i! Punkt. Sen är det bra om man faktiskt lyssnar också på vad den andra säger.

(null)

Långklasonger, någon? 

1 Emma:

skriven

HAHAHA de här med BH har nog mkt o göra med hur stora bröst man har! Seriöst jag tar alltid av mig på kvällen typ vid 20, då vet jag att jag inte får nå besök typ! Och en stoooor XL T-shirt på de! Sååå skönt!

Svar: Haha! :) insinuerar du att jag har stora? :D hahaha! Nä men allvarligt, min lilla undersökning visar att många med stora bröst också älskar att kasta av sig bh:n när de kommer hem. :) Det har aldrig liksom slagit mig att jag ska göra det :)
Karin Lu

2 JHH:

skriven

Känner igen mig så på punkt 1 och 2!! Jag tycker det är SÅ jobbigt att duscha. Nu kan ev beror på att jag måste gå ner till källaren tre våningar ner för att duscha men ändå (!) Duscha är jobbigt....men väldigt skönt när man väl kommit till duschen 😊 Gällande punkt nr 2 känner jag också in mig!!

Punkt 3... jag bör nog snarare lära mig att inte avbryta folk 🤐

3 JHH:

skriven

Känner igen mig så på punkt 1 och 2!! Jag tycker det är SÅ jobbigt att duscha. Nu kan ev beror på att jag måste gå ner till källaren tre våningar ner för att duscha men ändå (!) Duscha är jobbigt....men väldigt skönt när man väl kommit till duschen 😊 Gällande punkt nr 2 känner jag också in mig!!

Punkt 3... jag bör nog snarare lära mig att inte avbryta folk 🤐

Svar: Eller hur!! När man väl står där vill man inte gå ur. :D Jag tycker mest det är jobbigt att tvätta håret.. MEN, idag har jag kapat 2 dm ;) Så skönt!! Det var så nött och hemskt.Punkt tre, det där med att avbryta folk, det finns faktiskt olika sätt att avbryta på och jag är säker på att, om du nu avbryter folk, inte gör det på ett otrevligt sätt! :)
Karin Lu

Kommentera här: