Godnatt!

Ni är fortfarande ett gäng tappra filurer som kikar in här varje dag. Jag vet inte vad det är med mig som gör att jag inte skriver. Jag tycker ju det är roligt. Eller tycker jag det? Jag vet inte riktigt? Jag vet ingenting nuförtiden känns det som.

Jag har varit ute och sprungit ikväll. Intervaller blev det. Kul och jobbigt! Nu satsar jag på att få en bra tid på 10 km. Funderar på att gå med i en löpargrupp till hösten, det vore roligt! Jag har nyligen lyssnat på boken Born to run - den kan jag verkligen rekommendera! Herregud så intressant och bra. Vill ni få motivation till att springa måste ni läsa (eller lyssna på) den. Vi är skapta för att springa!

25 juni redan och midsommar har varit och farit. Hade en väldigt mysig och kul midsommarafton med trevligt sällskap trots pissväder! 6 vuxna och 6 barn i en stuga. :')

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan i sängen. Klockan är alldeles för mycket.

Natti natti kära ni! 
 
Lite bilder:
 
 
(null)
Wille i lekparken.
 
(null)
Finaste Ella.
 
(null)
Gulle-Wille sover. <3
 
(null)
Såhär såg Ella ut midsommar för 4 år sedan!
 
(null)
På altanen hos mormor och morfar igår, söndag.
 
(null)
Wille vill alltid hjälpa till att dammsuga.
 
(null)
Ella målade en sten på förskolans "trivselkväll" för några veckor sedan.


(null)
Sprang förbi här ikväll. Blev sugen på att hoppa i! Måste göra det snart.
 

Kommentera här: