Hej hej måndag!

Helgen bara sprang iväg! Som vanligt minns man knappt vad man gjort och ibland tycker man att man inget gör och ändå susar dagarna förbi. Fredagkväll tillbringade jag på löpbandet och såg lite Talang på TV, haha. (Blev lite rörd av 15-åringen som sjöng opera! Och han Douglas som trollade var ju skitbra!) Lördag var det (traditionsenligt)
 badhustajm för mig och Ella. Sen en sväng på Konsum och våffellunch. Stewen for iväg på fotbollsfest. Jag hängde med kidsen. Ella och jag kom på en ny lek: Man låtsas prata i telefon och så ska den andra gissa vem man pratar med. Roligare än det låter, faktiskt! Ella var så fyndig!
 
På lördagkvällen hälsade Larsson på. Kuuul! Vi surrade och såg Melodifestivalfinalen. Jag tyckte det var så himla härligt att Benjamin blev så glad så bara därför var det rätt att han vann! Men jag har knappt alls sett Melodifestivalen i år... Någon enstaka låt bara.

Söndag, alltså igår, hade jag veckans långpass. Mitt längsta hittills. Gick oväntat bra! Sen bjöd vi Jocke, Malin, Jack och Frank på middag. Fantastiskt trevligt. Bjöd på vegolasagne (börjar bli en paradrätt, haha) och Oreokaka. Smarrigt värre!




Kan lägga ut receptet på denna skapelse i ett separat inlägg. Men kan ni inte hålla er så gå in på min instagram @karinskakbak, där finns receptet. Det GÅR INTE att misslyckas med den här kakan! Så enkel och sjukt god och bara 4 ingredienser man måste ha! (Jag la bara till chokladknappar och vaniljsocker).
 

Kommentera här: