Höst, förskola och jobb

Hej hallå hörreni!

Idag var dagen då Stewen började om att jobba efter föräldraledighet. Första "riktiga" dagen för Wille efter inskolningen. Han blev snorig och hostig i helgen och jag velade lite hit och dit kring om han skulle vara hemma idag eller gå till förskolan. Slutade med att jag bestämde mig för att VAB:a och då ville Ella vara ledig också.
 
Det är väl såhär det är i början av terminerna, är nog bara att vänja sig!

Imorgon blir det förskola däremot. Wille hade nog pallat förskola idag också men ville inte chansa... Dumt att eventuellt hosta ner en massa barn dessutom. 

Ja så nu ska både jag och Stewen jobba. Herregud alltså. Känner redan nu att herreguuuud vad skönt det varit att bara kliva upp och gå till bussen på morgonen och veta att kidsen är hemma med pappsen. Nu ska det lämnas och hämtas och planeras en massa. Gruvar mig för att säga hejdå till ledsen Wille på morgonen. Inskolningen har gått bra men nu är det ledsamt med avsked, och det får man ju förstå. ♥

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentera här: