Gott nytt 2019!

Hej på er och gott nytt år! Nytt år och nya tag, nu blir det sista gången jag sparkar liv i bloggen.
Julen kom och gick och den var jättemysig. Men jag tyckte det gick för snabbt, hela december bara försvann... Nyårsafton firades med ett härligt gäng och massa gott och lite sällskapsspel. Ella somnade i soffan och Wille sov sin vagn. Ella fick vara med på tolvslaget och se på lite fyrverkerier och skåla.

Nu är det 2019 hörrni. Galet! Ett av mina nyårsmål får bli att sparka liv i bloggen (igen). Måste skriva ihop den traditionella årssammanfattningen också. 

Jag och Stewen har förresten just sett klart de två senaste avsnitten av Walking dead. Så sjukt spännande!
I övrigt har jag kört årets första springpass på löpband, handlat lite och så har vi bjudit mamma och pappa på middag. Ella gick över och hälsade på mormor och morfar själv först och sedan kom de över till oss. Ella är så nöjd över att hon kan traska över själv. Vi bjöd på belugabolognese och fruktsallad (lite exotisk variant med bland annat ananas och mango). Supergott!

Nu är det tillbaka till jobb och förskola imorgon. Men Stewen är ledig på fredag så det blir mjukstart för Ella och Wille med bara två förskoledagar denna vecka.

Natti natti hörreni!


Mina nio mest gillade bilder på Instagram 2018. Jag ska instagramma mer under 2019, blev visst bara 24 bilder jag la upp 2018!
1 JHH:

skriven

Åh! Tänkte faktiskt på dig i veckan när jag läste lite andra bloggar och blev glad när jag såg att du skrivit. Hoppas du får lite blogginspiration för hade varit väldigt tråkigt om du försvann!

Svar: Men vad roligt att höra! :) <3
Karin Lu

Kommentera här: