Lite springprat och godnatt!

Shit och herregud vad jag inte är i form efter maran! Sprang intervaller ikväll och det gick förjäkla tungt. Sprang 5 km i måndags på en tid jag inte var nöjd med... Men de säger att det tar ca 4 veckor (en vecka per mil) innan man är tillbaka igen, så det är kanske såhär det "ska kännas". På lördag är det fyra veckor sedan Stockholm marathon.
 
Har satt upp ett nytt mål nu och det är att jag ska anmäla mig till Hamnmilen den 14 augusti i Luleå, och satsa på en bra tid på 10 km. Nu är jag ju som bra på att ligga och nöta länge. Nu vill jag bli snabb! Och stark, ska börja styrketräna mer.
 
HAHA, jag testade att fota med kameran på "nya" jobbdatorn (har haft den typ ett halvår) för första gången. Här är jag alltså i detta nu. Med pyjamaströja, halvblött hår, och tandborste i mun. Vilken skönhet. Och mitt spretande lillfinger, haha!


 

Och detta är min utsikt. Tog in lite blommor efter min springtur. Ser lite knäppt ut med växterna i fönstret där bakom haha.


Gonatt hörrni!

Kommentera här: